
Jamtland och Hasse66 har parkerat med Rödöbron som bakgrund
XJR Owners of Sweden blev till omkring år 2005 för att knyta kontakter mellan oss som kör Yamaha XJR Vi bildade inte en klubb, i stället blev vi ett antal enskilda XJR-ägare som delade ett gemensamt intresse och höll kontakt med varandra utan att behöva betala medlemsavgifter.
På ett forum pratade vi med varandra om såväl obetydliga saker som att vi bytte nyttiga erfarenheter om våra XJR:s. Efter att någon började köra till XJR träffar i Tyskland kom flera att följa efter. I Sverige arrangerade vi själva fem träffar, en i Småland och fyra i Skåne. Till några av träffarna i Skåne hade vi glädje att ta emot gäster från Tyskland, som flest kom tyskarna med 17 XJR hojar.
XJR Owners of Sweden är inte längre aktivt på facebook. Där finns en sida med vårt namn men den underhålls inte längre av oss.
XJR träffar i Tyskland;
Under fliken "Nytt" uppdaterar vi fortlöpande denna XJR site med information om XJR-träffar i Tyskland.

Kerze med sin XJR på burnout plattan

----------------------------------------
Diese Website gehört einem einzigen XJR-Eigentümer und wird nicht regelmässig aktualisiert. Wenn Sie wissen möchten, was an der XJR-Front in Schweden passiert, melden Sie sich bei Facebook an und suchen Sie nach der Gruppe
XJR 1300 Sverige
This website is owned by a single XJR owner and is not updated regularly. If you want to know what is happening on the XJR front in Sweden, log in to Facebook and search for the group
XJR 1300 Sverige
Denna website ägs av en enskild XJR ägare och uppdateras inte regelbundet. Vill du veta vad som händer på XJR fronten i Sverige loggar du in på facebook och söker upp gruppen
XJR 1300 Sverige.